26 års jubileum

Efter jobbet idag gjorde jag misstaget att gå förbi "chefens" rum. Det slutade med att jag fick glömma min lediga softisfredag och vara på jobbet 7:30 i morgon istället. Jäjä, ibland blir det inte som man tänkt sig.
Blir som man tänkt sig blir det inte för RH i morgon heller, för nu får han fixa tvätten i morgon, mouhahahaha.

Sprang på min käre far å ICA i eftermiddags, han var lika söt som vanligt. Eller han var nog mer söt när jag tänker efter, för dom har ju varit sjuka där hemma, så jag har inte sett honom på länge, så nu saknar jag dom där hemma.
Mamsen är fortfarande sjukling, stackarn :(

Idag firar dom att dom varit tillsammans i 26 år, och det är ju bra för annars hade ju inte jag eller mina güllbrorsor blivit till :)
Tänk vilken förlust det hade blivit för världen ;P




#1 - - Meems´:

hahaha eller hur, jävla amatörer :D

#2 - - Anna:

Gullunge där..du får softa nån annan dag ;)

Pözz på er..ha det gött i helgen..

#3 - - Mamsen:

Saknar dig med!! Men jag mår bättre nu i alla fall. Men Pappa verkar har blivit förkyld på nytt, stackar'n… 26 år, man tror inte det är sant! Vart tar tiden vägen, ibland känns det som igår. SEn när man är på sånt humör känns det som 200 år sedan. Tur det inte är HELA tiden!!



Puss! min lilla persika!

/ Ma : )

#4 - - Mamsen:

Glömde…

Det är ju tur att dina känslor för dina bröder ändrats med åren, för det var ett jävla grinandes så fort du fick en ny lillebror, ha ha…



Älskar er alla!!

Ni är det bästa i livet!!