Premiär!

Kommentarpremiär från en av världens festligaste killar, nämnligen Jacob! :)
Ända sen Jacob lämnade stället jag jobbar på (svikare), så har jag försökt få honom att fatta att han måste komma tillbaka. Det var så mycket roligare att jobba när han var här, haha!

Postat av: jaCob

Lina!!!!
Det var inte för att vara otrevlig som jag inte svarade på ditt sms imorse, jag hade bara 21öre kvar på mobilen, så det gick inte att skicka nåt! :(
Ville bara säga det...
Ha det bäst! =)
Kram!
//J

Till dig vill jag säga: Du är aldrig otrevlig. Men vart fan är min inbjudan till ditt nya hem??!!!

#1 - - Anna:

Ha ha..ja jisses..

Skönt att se att du är åter på banan ;) puss!

#2 - - jaCob:

Lina, du är sååå söööt!!! <3

Jag har inte flyttat än...min soffa kunde inte levereras förren i mitten på januari, och köksbord o stolar kommer i mitten på december..

men jag köpte ialla fall lampor igår! :)

Det är bara lite småsaker kvar nu..gardiner o sånt där tjejigt du vet! :p

Kraam!

#3 - - Sandra:

Nej eftersom hon är gravid och allt, i alla fall enligt försäkringskassan, så kan hon ju inte resa bort. Och då tänkte jag helt sonika att du och jag skulle ta deras plats i Thailand istället, vad säger du om det?! Moahaha!

#4 - - Meems:

lite frågor:

är jacob gay?

varför smusslar du o sandra bakom min rygg?

och efter så häääääääär lång tid , varför ooh varför får jag inte en enda kommentar? eller en hälsning i ditt inlägg?

hmpf.. blir ingen julklapp till dig iaf..

#5 - - Anna:

Trevlig helg gumz..må gott & ta hand om dig!