Tlööött

Tlöööött..... tlööööööött..... Godis hade ju varit gott också. Jag jobbade 4 timmar idag. FYRA. Dom små ynka fyra timmarna tog knäcken på mig. Ville typ mest lägga mig under en pressenning och ruttna bort när jag var klar. Jag tror jag ska gå i pension jag med. Jag och Gunvor..... Så flyttar jag till sura så jag kan vara nära henne och följa med ut och gå med hennes lilla söta hund hon ska köpa när hon blir pensionär. Mmm.... Det blir bra det....



Min vän som är inlåst ett tag ville ha en bild på mig som han kan titta på när han skriver brev till mig, så jag ska skicka den här. Egentligen tror jag att han vill ha en bild för han ska sälja mig mot en limpa cigg eller nå, det visar sig, haha!

#1 - - Anna:

Ha ha..en limpa cigg?? Minst 1 påse chips oxå :)

Ha en trevlig helg gumman..va nu snäll mot RH ;)

Pözzzz.........

#2 - - Henke:

Jag har nog världens sötaste kusin :D