Dagen efter dagen före....

Baaaaahhhh...... ja, eftersom att det hela började fel igår med att jag festade till lite, fast jag skulle vara hemma, så kunde jag ju lika gärna avslutade det ännu mer fel med att mingla runt hela stan, ta en eftergrogg hos PP, dra hem till Patrik en sväng för att sedan börja gå hem klockan 4 i morse.

Klockan 8 ringde dom från bemanningstjänst.
Pinkis: Mmmmmm
Tjej: Hej, det är xxxxx på bemanningstjänst, är det Lina?
Pinkis: Mmmmmmm
Tjej: Vad bra, skulle du kunna jobba idag?
Pinkis: Öhhhh
Tjej: Eller du kanske redan ska in och jobba redan?
Pinkis: Aaaahhhh, jag ska redan jobba idag.
Tjej: Okej, tack ändå!
Pinkis: Mmmmmmm
*klick*

Nu ska jag åka hem till min mamí och äta mat innan jag ska jobba. Jobba jobba jobba. Hela tiden. Skitgrejer.

Förresten så vet jag inte om mina tuttar kommer hamna i något konstigt sammanhang, var ner och skulle hämta min kamera som jag glömde hos PP, så lutade jag mig framåt vid bilrutan där det helt plötsligt dök upp en videokamera i urringningen till PP och Henkes förtjusning. Jäjä, BH:n var ju snygg och det står ju inte på dom vem dom tillhör, så den får jag väl bjuda på då, haha.


Jag och en skitgullig tjej! Vi förfestade hos henne och hennes kille.


Så där hysteriskt glad ser man ut när man är på bild med kusin Mike.

#1 - - Meems:

vilka tjusiga kusiner :)

#2 - - Lina:

det är Horvath-generna som gör det ;)

#3 - - Avelina:

Hahaha... Tjuuuusigt! Helvetes va dragen jag ser ut!

#4 - - Anonym:

faktiskt inte så bakis som han borde ha varit haha. lite seg imorse men piggare ju längre dagen gick. va ute o cyklade nyss så =)

nu äre fotbollsdags haha

#5 - - anna:

hmm mitt namn föll bort haha

#6 - - Meems:

haha "ååkej" ;)