Skrattar fortfarande

Jag måste bara få berätta något som jag sitter dubbelvikt och skrattar åt nu när jag tänker tillbaka, hahaha!

Jag gick ju till Patrik igår för vi skulle gå spåret, så innan vi ska gå ut så går jag på toaletten, sen när jag kommer ut igen, så sitter Patrik på golvet framför soffan. Sen hör man ett: "Liiina, kan du komma och lyfta soffan, jag sitter fast!"
Då har han fastnat med fötterna under soffan så att jag måste lyfta på den så han kommer loss!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Det kanske inte låter så kul så här i efterhand, men jag skrattar fortfarande iaf :P

#1 - - Mamsen:

Låter som han har klupfot eller nåt, ha ha…

Nu är vi två som garvar!!!!

/ Ma : )

#2 - - Patrik:

hmmm... ;)

#3 - - Anna:

HAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHA fy faaaaaaaan. :D

#4 - - Anna:

Godmorgon! Hoppas din dag blir bra..kram & ha en underbar helg...

småfnissar