Bedragen

Happ. Var på banken idag. Dom klippte mitt visa-kort. Och inte för att jag är alldeles för fattig som man skulle kunna tro, utan för att någon har försökt att handla en massa grejer i mitt namn och använt sig av mitt kortnummer. Spännande. 4 dagar skulle det ta att få ett nytt kort. Jag kommer inte hem på flera veckor, så jag får väl föra över mina pengar på RH´s kort och hoppas på att den där stora sprickan han har i sitt visa-kort inte blir större, får då blir det väldans svårt att få ut nå pengar.

Yes.Så är det.
#1 - - A n n a:

Ja mina kort är klippta sen länge ;) trist när folk inte kan respektera andras egendom :( men så är det ju..blir bara värre & värre med åren.
Har ni det bra annars? Jag har ju knappt kunnat va inne på nätet.. men nu ;)
Må gott gumman & ta hand om er..*kram*

#2 - - A n n a:

Härligt med ny dator..då är det bara blogga som gäller nu då? Natti natti....

#3 - - A n n a:

Hej igen, tror jag ska fria till din mor iallafall..har mail adressen kvar-tror du mammsen skulle kunna hjälpa mig?

#4 - - Guinevere:

Jooo, ska ta massa kort ikväll, jag å Becca ska ut så det blir maaaassssaaaa kort ;) Allt för dig ;) hahaha :P