Maammaa, vaar äär duuu?

Min mamí skulle inte ens märka om jag råkade dö, utan jag skulle hinna ligga och ruttna i badkaret i typ fjorton dagar innan dom upptäckte att jag halkade i duschen och slog ihjäl mig.

Visserligen sågs vi ute i Hägervallen i söndags, men ändå. Ska inte typ mammor ringa och lägga sig i varje dag?

Tror det står skrivet i det finstilta i instruktionsboken om att vara mamma.

#1 - - Anna:

Jag kan ringa varje dag :D !!! Vi har en kottefamilj runt hörnet..småbäbisar..såå söta..men att fota är ett helsike.. :(

#2 - - Camilla:

Äh.. inte då. Det ligger nog lika mycket på dotterna ansvar att ringa och dryga sig med mamman var och varannan dag. Speciellt när man är sjuk. Då är det bra att ringa till mamma och beklaga sig, men då ska mamman ringa och höra hur man mår sen. Helst 2 gånger om dagen ;)

#3 - - Rusk:

Nä det tror du bara, tänk på att det alltid finns någon som tänker på dig!

Men det finns ju en hel gäststuga till dig när du kommer ju...! :-)

Kram!
Kristian

#4 - - Mamsen:

Din stackars mamma håller på att jobba ihjäl sig och inte bryr sig någon om det heller? Och som sagt, vi sågs ju i söndags! Om jag dessutom lägger mig i någon enstaka gång blir du ju ändå så sur att du inte vill prata med mig på flera veckor, ha ha? Och så vill mammor inte ha det!! Men vi hörs gumman, ska bara jobba mig halvt medvetslös idag också när alla andra bara jobbar halvdag. Stackars mamman!! P&K / Mamsen ; )

#5 - - Mamsen:

Det finstilta kan jag inte läsa längre?

#6 - - emmasusanna:

stackars mammma...... :) Jobba inte i hjäl dig... :P