Lördagkvällen :)

Det skönaste av allt denna helg var ju att Brorsan blev uppraggad av en kille när vi var på gayklubb igår! Haha! Kaxig som fan gick han ifrån vårat bord och kom tillbaka likblek och livrädd två minuter senare: Jag tror jag håller mig här där ni är!!! Hahaha! Synd att vi missade att se det bara :)
Så hade ju jag och Mimmie roligt på toaletten också! HAHA! Hade full diskussion om något, så vi gick båda två samtidigt, så när vi är klara går jag ut före och då kommer det en tjej som ska gå in där jag har varit, så krockar hon med Mimmie som inte hunnit ut än. Oj! säger tjejen. Här var det en till, men alltså det gör inget!!!
Jag och Mimmie bah: Öhh... nä... vad bra då.... och såg ut som två frågetecken. Sen kom vi på att hon nog trodde vi hade haft massa annat för oss på toaletten, hahaha!

Var så mycket roliga kommentarer igår, men idag kommer jag förstås knappt ihåg någon :/ Typiskt.
Fast jag håller fortfarande på att skratta ihjäl mig när jag tänker på Mike´s astråkiga humorskämt, hahaha.
Vi sitter hemma hos mig och pratar om.... hmm.. sång?

Mike: Ja, men jag kan sjunga.
Alla: HAHAHA, Mike du är tondöv!!!
Mike: Nä, jag är inte tondöv.
Alla: HAHAHAHHAHA
Mike: Men alltså... jag kan sjunga. Fast det låter bättre när jag är ensam. SO-LO(W) du vet.
Pinkis: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!! Hörde ni??? Ni hörde väl??? HAHHAHAHA SOLO!!! HAHAHHAHA


Jag, Mimmie och RH gör sällskap hem. Jag och RH smågnabbas som vanligt. Mimmie går dubbelvikt det mesta av vägen, haha.

Pinkis till RH: Och du är dum!!! Du tycker att jag är jättetjock!!!
RH: Det tycker jag inte alls det!
Pinkis: Jo, för du sa att jag kan sitta på två stolar, så att du kan gå och kissa!!!
RH: Nä, men jag menade inte att du är tjock, jag menade att du skulle sitta på min stol också, så ingen tog den.
Pinkis: Det är typ som att jag skulle säga att du har tandtråd med dig konstant, för så smal är den!
Merne: HAHAHAHAHHAHAHA!! Tandtråd! Hahaha


Sen minns ju RH allting fel hela tiden och kommer aldrig ihåg saker rätt.

Pinkis: Du kommer ju aldrig ihåg något rätt! Herregud!
RH: Nä, men det är väl inte så jävla konstigt jag har haft 3 hjärnblödningar, det är inte så lätt att komma ihåg allt!
Pinkis: Men vad fan, det var ett år sen! Gå vidare för i helvete!
Mimmie: (Dubbelvikt) HAHAHAHAHAHHA! Gå vidare! Hahahahahha!

Hade iaf jättekul igår :) Tror jag släppar med mig Brorsan när dom kör Gayklubb nästa gång också :)



#1 - - Anna:

Ha ha..ja roligt har ni haft .. ;)
Önskar dig bra jobbar vecka..Kraam!

#2 - - Lina:

Tack tack :) Jobbar natt denna vecka också, skönt. Ha en bra jobbvecka du med! :) kram!

#3 - - mimmie:

du glömde ju tandkrämstuben och 2 hål i väggen!!!! 2 HÅL ÄR JU SÅÅÅÅ BÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!! AHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA

#4 - - Lina:

haha, just ja.... tandkrämstuben glömde jag, haha :D och två hål i väggen skrev jag inte för jag tyckte det var lite för taskigt, haha :P

#5 - - mimmie:

du ska inte va snål me dina bästaste kommentarer ;D

#6 - - Lina:

haha.... nää.... men ändå... jag vill ju liksom få julklapp av RH i år, hahaha!

#7 - - Meems´:

tröttnar aldrig på att läsa detta inlägg =))