Grattis Jennie!

I dag fyller min svägerska 18 år, grattis på födelsedagen Jennie! (trumpetfanfar och hela falledruttan.)
Ska ut dit lite senare och gratta henne, mamma Kattis måste komma med bilen först, hon lånade den idag. Egentligen borde jag inte alls sitta här och slappa, jag borde ställa mig i duschen och göra i ordning mig så jag är klar när hon kommer :/  Fast å andra sidan har inte ens RH kommit hem än, så jag kan nog ta det lugnt ett tag till :P

Fy fanken vad kallt det har varit idag, jag fick lov att dra på mig tights under jeansen när jag skulle till och från jobbet. Har en look á la michelingubbe nu, med alla byxor och hundra lager tröjor. Väldigt sexigt :P
Undrar hur många lager kläder man kommer behöva längre fram. Kommer förmodligen inte behöva cykla till jobbet, för jag kommer kunna rulla fram. Nice.


#1 - - A n n a:

Hoppas RH höll dig varm lite senare då ;) ...
Hoppas du får en bra dag gumman..ta hand om dig..
Fast jag sagt att jag skulle sluta blogga så har jag redan gjort 2 inlägg..blogg beroende eller???

#2 - - Lina:

nä, han är mest till ingen nytta alls den där.
bra tat du är kvar, det behövs en liten mamma anna på bloggen :)