Litet steg på vägen

Mamma
Pappa
Linus
Pontus
Hampus
Robin
Issedor
Farmor
Mormor
Mimmie
Yvonne
Svärmor/Svärfar
Jennie


Åhh...... 3 julklappar av femtielva klara. Vad glad jag blir. Fast till RH, mormor & svärfmor/svärfar vet jag iaf vad jag ska köpa. Så då är det ju luuuuuugnt......

Vi var in i en butik så hittade jag en grej som var perfekt till Issedor, men så såg jag prislappen...

Pinkis: Titta vilken fin julklapp till Issedor!
RH: Ja... men köp den till honom då....
Pinkis: Ja.... fast den var väl lite onödigt dyr till honom.... (Visar prislappen.)
RH: Ja, men vad fan köp den där. Allting annat till den där jävla katten har ju varit svindyrt iaf så. (Muttrar)


Haha.... RH är sur för att han tror att halsbandet Issedor fick i födelsedagspresent kostar mer än vad halsbandet jag gav till honom i present gjorde, hahaha.
#1 - - Mormor:

Hej Lina.
Tack, jag har fått din önskelista.
Tänk så bra de skulle alla göra.

Kram å puss på pannan / Mormor