Ahhhhhhhhh

Min nyårsklänning har kommit och jag HATAR den!!! Den är inte alls som den såg ut på bilden, jävla Nelly.se att mixtra med bilderna för att göra något som INTE är bra till bra! Tillbaks med skiten. Shit vad stressad jag blev nu :/

image408Så där ser den tammesjutton mig inte ut.




















#1 - - Meems:

klart jag köpt nå fint! bara det allra bästaste duger till min cupcake ;) men jag vet inte vad vill ha.. men du brukar alltid kma me nå bra! bara o sponsra baren m glas lr alkohol annars ;)

saknar dig oxå baby grrrr ;)

#2 - - Anna:

Den där va ju skitfin..blir väl bra??? Hoppas du får en fin helg gumman..kraam!!

#3 - - Mormor:

Hej Lina.
En enkel fråga , Va f-n är öronpluppar ??
Kram o.s.v./ Mormor

#4 - - Guinevere:

Lätt att du kan få han till att köpa en sån vovve ;) De är så underbart gulliga och snälla att ha att göra med :) Lycka till med övertalningen iaf :D hihi!

#5 - - Mormor:

Jag skrev fel, jag menar guld /
silverpluppar,
kan de vara den som håller fast örhänget mån tro.