Så typiskt

Jaha, ska precis säga upp mitt gymkort, så sitter man och tråkar på msn och då undrar en kompis om jag vill haka på henne, för att hon hade tänkt börja på samma gym. Nu måste jag ta ställning till om jag ska ha kvar kortet, det är ju trots allt lättare att komma dit när man har någon att gå dit med, är så fruktansvärt tråkigt att träna själv.... eller om jag ska säga upp det iaf, för att risken är jävligt stor att jag går dit några gånger och sen rinner det ut i sanden igen iaf, för det där med gym är inte riktigt min grej. Vad jobbigt det blev :/ Är ju 2000 gånger roligare att simma, men inte fan kommer jag iväg dit heller.
Måste filura på det där....



 


 

#1 - - Rusk:

Ja skit i gymkortet! Tänka va mycke chips o cola du får för dom pengarna i stället...! :-D

#2 - - Lina:

jag dricker ju inte dricka knappt... men ett å annat chips går ju ner :P