Drömprinsen....

Jaha. Pojkvännen har tydligen hamnat i en fyllecell. Jävla generalmiffo man har hookat upp med. Den där jävlen får vi byta ut.
#1 - - Totalt Jävla Lysrör:

Eyy! Det var "police-brutality" juh! Vi gjorde ju inget, jag och Mazi avledde bara snutens uppmärksammhet med ett fejkbråk, och då passade Robin på att göra en hoppspark med båda fötterna på snutbilen! De förtjänar de ju, jävla asen... Grymt var det iaf, ena foten rakt mot rutan och den andra mot dörren... Synd att dum-fan inte lärt sig att man ska vara snabb när man reser sig och ska springa...

#2 - - Totalt Jävla Lysrör:

Om han ringer dig imorgon säg åt han att ringa mig, så hämtar jag han...

#3 - - Mamsen:

Är det här mina barn?? Tusan så sorgligt! Jag kan bara konstatera att jag inte vet vilka ni är längre! Och jag hoppas verkligen att ni växer upp snart!! Båda två!! Sånt här får man ju magsår av.
Mamsen : (

#4 - - Totalt Jävla Lysrör:

Magsår, nej... Men magknip, vi har inte skrattat så mycket sen jag vet inte när...

Och bara för att man ser och vågar säga ifrån till alla jävla sjuka saker som samhället vill att vi ska acceptera ska man inte växa upp. Det är inte det de handlar om...
Vi ser skit för va det är och säger ifrån när det behövs, det är ni andra som vobblar runt som om ni vore statens "vad-helst-ni-vill" dockor.

#5 - - Rusk:

Din toy-boy menar du?!? ... eller ?? ...Jag blir förvirrad! :-O *Skojjar bara :-)

Bättre o kräkas i en fyllecell än hemma, där slipper man städa upp sjävl! :-D

Kramis!
Kristian

#6 - - Lina:

jag vill bara tillägga att jag alltså satt hemma i godan ro och tittade på tv, när huligarnerna var ute och hoppade på polisbilar. han åkte alltså inte dit för fylla, bara för lite osmart tänkande, haha :)

Så till MAMMA: Citerar brorsan "Precis vi bah, ehyy vad vill du oss, shob-kräk-ajt-glen" HAHAHA, morgonens roligaste! hahaha :D

#7 - - Mamsen:

Till Totalt Jävla Lysrör: kan du ta och tända det där jävla lysröret nån endaste gång! Så pratar man inte till sin mamma, nyp dig i örat, ungjäkel!!

#8 - - Rusk:

He he! Det här börjar ju bli bättre än värsta dockusåpan...! :-D
Jag måste rusa o fixa chipsskålen, hoppas jag inte missar nåt! :-P

Kram på er snorhyvlar!
Kristian

#9 - - Rusk:

He he! Det här börjar ju bli bättre än värsta dokusåpan...! Jag måste rusa o fixa chipsskålen, hoppas jag inte missar nåt! :-D

Kram på er snorhyvlar!
Kristian

#10 - - Rusk:

Hoppsan! Så spännande att jag råkade få in två kommentarer... :-D

#11 - - mimmie:

hehe bra förebild han är för lilla isse liksom ;P haha

har väl typ på beordran uppdaterat min blogg ytterliggare lite haha c'ya!

#12 - - Christine:

Linas mamma- haha, känns som om dina barn behöver låsas in och läxas upp rejält alltså...