Stooora godispåsen

image245Iiiihhhhh! Min RH kom in med godis för 90 spänn som han hade köpt till mig när dom åkte förbi Humelsta på väg hem! :) Snäll! Fast jag har ätit 4 godisar å är redan less, haha :)

På fredag ska han ta med sig smörgåstårta hem till mig. Så det så. Eller jag hoppas på det iaf :)






#1 - - FH:

din lilla godisråtta =)
hihi jaa du mammsen hade köpt en herrans massa kissekatt kläder..vi kan väl prova nån på isse? har en rosa puff klänning som han säkert skulle vara skit söt i =)
KRAM!

#2 - - A n n a:

Men gudars så gott det där ser ut..jag är hopplös ;)

#3 - - Lina:

haha. isse skulle förmodligen ta livet av sig i en rosa puffklänning, hahaha!
yes, nu har jag godis till både frukost, lunch å middag :D

#4 - - Rusk:

Vill oxå ha... :-(
Fan nu måste jag åka o handla bara för d!