Lämnad ensam och övergiven - dag 2

japanmix

Slutade jobba kl 15, skönt. Var helt slut när jag klev innanför dörren.
Nu sitter jag och tröstäter Japan mix. Den är inte god. Inte god alls. Riktigt äcklig när jag känner efter ordentligt.
Hungrig är jag också. Men det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv. Äta ensam. Nä fy sjutton.
Tror inte ens jag har något hemma och till affären orkar jag inte gå.

Ska nog slappa lite i soffan, sen är det diska, dammsuga och sortera tvätt som gäller. Wiiihoooo!

#1 - - A n n a:

Hua..gillar du Kina mix?? Jag har såå svårt för dom..jag är hopplös ;)

#2 - - Lina:

dom är vidriga. men det känns lite mer nyttigt än lösviktsgodis. eller nå..

#3 - - Mormor:

Men Lina....
Va i hela friden är det här ???
Ser ut som ett
sämre djurfoder,
jag är nog lite gammalmodig men har inte sett något
liknande. Och vill absolut inte dela "tallrik" med dej.
Kram :) Mormis