Mardröm ;)

  Mardröm ;)
Ja... det är ju tur att man är en sån där lyckligt lottad, som är skitsnygg å fräsch när man vaknar på mornarna, haha! :D

Jag skulle bli livrädd om jag skulle vakna upp brevid mig själv, tur att man slipper ;)


#1 - - emmasusanna:

oooh vad Pontus o du är lika på den där bilden :) HAHA

#2 - - Mamsen:

Håller fullständigt med Emma!

Jaha, man får väl börja kommentera bloggen igen då om man ska prata med sin dotter. Alla andra får visst umgås med Lina och Robin Hood, alla utom Ma och Pa! Men jag känner igen beteendet sen tidigare? Det brukar vara så när hon är nykär. Sen får hon säga vad hon vill om det, ha ha? Mej lurar hon inte och ingen annan heller, tror jag?! Gör honom inte illa bara, tänk på att han är liten ; ) Vi kan väl ses om du har tid nåt!?
P&K / Mamsen

#3 - - Lina:

mamma, din tönt :P vem är Robin Hood liksom? en piss i havet! :P När jag är färdig med honom så kommer han ligga under täcket å grina i flera veckor! :D Bjud mig på lunch i veckan :P Puss!

#4 - - FH:

apapappaaap!!
Det där har vi diskuterat lilla gumman..!
Vad kom vi fram till..?? JO att vi (läs DU ) ska vara snäll..!
Annars så kommer jag o hälsar på igen..saknade dig inatt ;)
Men jag messade ialafall efter ditt godkännande!
Kram!

#5 - - PT:

PT IN DA HOUSE nu är jag da shithead tillbaka och ingen går säker
skitsnygg och fräsch när man vaknar på mornarna öööhhhh................. NOT =P

P.S. erkän att ni saknat mig ;)

#6 - - Lina:

jag har saknat dig, PT!!!

#7 - - PT:

klart du har ;) jag e bäst

#8 - - Lina:

ja.... det är du :)

#9 - - Faster:

Tja gullet
Jag tycker nog allt att du är väldigt lik mig där, alltså ursnygg.
Puss på dig
gamgam

#10 - - Lina:

Tack faster ;) Men jag är ju tydligen en kopia av dig enligt folk :) Känns ju bra, för då kommer jag vara skitsnygg när jag är över 40 :)

#11 - - Lina:

Tack faster ;) Men jag är ju tydligen en kopia av dig enligt folk :) Känns ju bra, för då kommer jag vara skitsnygg när jag är över 40 :)

#12 - - FH:

Gumman..!
Killar e skit...!
Eller är det fel på mig :/ Jag fattar inte..vill dom bara en sak?
Vill bli pensionär nu o sitta i en gungstol o softa..orkar inte meddet här :(

PUSS!!!

#13 - - Faster:

Det är det jag alltid sagt du är helt klart min goding. Intelligensen kommer visst också från mig.
Puss på dig
gamgam

#14 - - Lina:

FH: Killar ÄR skit, dom vill bara EN sak. Det är därför vi måste börja behandla dom som skit också. ja....

#15 - - Lina:

Faster: Japp, intelligensen kommer också helt klart från dig! allt bra, helt enkelt ;P

#16 - - PT:

ja men som om ni är så jäkla mycket bättre. ni vill oxå en sak men vågar inte erkänna det...................... ni vill åt våra pengar HAHAHAHAHHA

#17 - - Lina:

klart att vi vill. eller iaf jag. ge min en sbubbe med pengar å jag lovar att jag kommer vara nykär hela livet. eller iaf tills han dör och jag ärver hela härligheten :P

#18 - - FH:

PT..suuuuuck..!
Pengar kommer nya varje månad, det kan man minsann fixa själv så det så..!
*fnyys

#19 - - PT:

lina .... klockret

FH.... släpp fasaden

#20 - - Lina:

haha. jag är bara ärlig.

#21 - - jaCob.:

het så att det nästan bränns....
=)