Tisdag

HjärtaFörsöker verkligen vara på toppen humör idag, när jag är ledig och allt, men det lyckas liksom inte riktigt, hur mycket jag än försöker. Det liksom SNÖAR ute idag! Jag HATAR snö, jag hatar vinter och jag vill ha SOMMAR nu!

Har suttit i telefon med min lillelillebror Poppe och fyllt i ett formulär om ansökan av sommarjobb. Han vill hamna på mitt jobb i sommar han. Det borde han få tycker jag, tanterna skulle tycka att han är så söt!

Andreas sov här inatt, och han somnade tvärs över heeeela sängen, så jag har legat på soffan och har lagom ont i hela ryggen och nacken idag :/ Han åt middag igår, sov, åt frukost idag, surade och sen gick han. Inge vidare roligt sällskap, det var lite tråkigt..... :(

Idag är det tisdag, och det betyder att det inte alls är långt kvar till torsdag och det är då jag låtsas för mig själv att RH kommer hem. Har en väl genomarbetad plan. Måndag-onsdag är inte alls lång tid, och den tiden har ju snart gått :) Så efter skolan på onsdag åker jag hem och lägger mig, så sover jag till fredag. Då kommer dom dagarna bara svischa förbi så är han hemma. Perfekt. Har slutat drömma om mitt draperi iaf, har nog insett att jag aldrig kommer få det där uppsatt :(

Nu ska jag lära Issedor att vinka när han sitter i fönstret och tittar. Pratade med mormor när jag kom hem igår, och hon var så sur över att hennes barnbarnsbarn inte hade vinkat till henne när hon gick förbi och såg att han satt i fönstret och tittade :) Istället hade han satt upp näsan i vädrat och tittat åt ett annat håll, haha :)
#1 - - Fröken hemlig:

Vad säger du kan inte isse vinka?? det var det värsta..men han har ju inte gått i ghettokisse skolan *s

Mm hata snööö..skottade i en o halv timme imorse..kul start innan jobbet .. not!

Puss!

#2 - - Lina:

nä, han har inte lärt sig det än :/ fast precis som du säger, han har ju inte gått i ghettokisseskolan ;P han lever i sin skyddade värld med sin överbeskyddade mamí, haha :)

#3 - - Rusk:

Wilma kan vinka, och hon har gått glamour-skola! :-D

Älskar snö!!! Weeeii!

Se till o fixa jobb till brorsan nu, så stackarn inte måste gå omkring ledig på stranden och äta glass i sommar...

/Krist...

#4 - - Lina:

brorsan ska ju vara å slava för mig i sommar så att jag kan vara å äta glass :P

#5 - - Rusk:

;-)