Slappsöndag

Vet inte om jag ska hata söndagar eller älska dom. Dom är ju i princip så värdelösa och långtråkiga så man bara vill kräkas, men rätt skönt ändå, att bara ha en dag där man kan slappa, sega och göra allt i extrem slowmotion. Till och med Issedor är seg idag, och det hör ju inte till vanligheterna :P


RH har åkt hem till sin papí, för han ska åka och jobba i nykvarn i morgon, så ikväll kommer Merne och myser med mig :) Vi ska dricka jättegod björnbär/mango-smoothie och tugga på den nybakade brödet som jag ska fixa efter att jag dammsugit och torkat golven.


Dags för en kraftansträngning nu då.... fast i slowmotion så klart :)


Mammas tröttmössa :)

Gääääääääsp

#1 - - Yvonne:

Kraftansträngning i slowmotion låter som en underbar idé. Den ska jag anamma. =)

#2 - - FH herself ;):

Nykvarn...supernära mig jue..skicka hit honom så ska jag bju på fika :D
söta kissemisse bäbis sötis..!

#3 - - Lina:

Yvonne: Ah, det är en jättebra söndagsfilosofi :)

FH: Tsss.... då får man väl aldrig honom tillbaka :P