2009-06-06

kl?nning1

kl?nning2


Den 6 Juni 2009 ska jag gifta mig, då är "mitt" datum en lördag, så det passar ju alldeles utmärkt :) Dock inte i den där klänningen, den var lite "för mycket" för mig......

#1 - - Carina:

Ahhhh, jag kan ta kläningen!! Den var ju Alldeles..alldeles..underbar!

#2 - - Becca:

när kommer inbjudan :)

#3 - - Lina:

inbjudan kommer hösten -08

#4 - - FH herself ;):

..HHAALLÅÅÅÅÅÅ..!!!
VAD HAR JAG NU MISSAT??? & jag ska banne mig vara med.. jahapp nu ska jag ner på gymmet o köra bröllop år -09 fit som en räka ska jag vara då :D

Puss..!

#5 - - Lina:

haha, ja det kanske är lättare att ha bröllop 2009 som mål istället för beach 2007, haha :D

#6 - - Rusk:

Du e inte klok!!!

#7 - - Christine:

varför just 6/6 -09?

#8 - - Rusk:

För att det var ett datum som låg oss varmt om hjärtat, och så vill vi ha vårat bröllop på sommaren. :-)
Jag förlovade mig faktiskt den 6/6 -98, men inte med Lina visserligen... :-|

#9 - - Lina:

christine: har alltid haft 6/6 i hjärtat, och 2009 är infaller det en lördag, så det är ju perfekt :)

Kristian: Näää... jag hoppas verkligen att jag skulle ha kommit ihåg om jag hade varit förlovad med dig :)

#10 - - Rusk:

Det kan jag lova... Det skulle du garanterat ha kommit ihåg!! ;-)

#11 - - Junitjej:

Bröllopsklänningen tycker jag är väldigt fin!!
Kul att du redan har bokat bröllopsdatum!!
Kom in och gissa:
http://junitjej.blogg.se/1178771904_guess_my_number.html