Issedor

 Issedor sover i mamsens knä :)

Nu har bääsen fattat vad kattlådan är till för, duktig kille :) Trodde aldrig att jag skulle bli så glad över att se en hög med skit, haha. Har ringt till mamma och talat om att min Isse är såååå duktig, och inte alls har den minsta tendens till psykiska problem. Dumma jävla kärring på katthemmet, ska gå dit med kattlådan och trycka upp den i hennes fejja, som svar på tal. Kossa.

Jaha, måste tydligen micra Andreas mat, han är ju sååååååååååååååååå sjuuuuuuuuk så han nästan dör. Stackarn.... :P
#1 - - Christine:

Ja, det är sjukt vad jäkla ynkliga killarna blir av en liten nysning. Så jävla tröttsamt. Fan jag fick stå och laga med i 39 graders feber och influensa, men när han drabbas av en pyttesnuva då ska han ligga i sängen och ha soppa hela tiden. TRÖTTSAMT.

#2 - - Mamsen:

HA! Jag fick en kisse i huset i alla fall.
Ja, jag vet att det inte är min, men ändå?
Och så fick jag hem "Lill-Tjotte Jönsson".
Undrar vem som blir "rums-ren" först?
Shagge hade i alla fall ännu inte gjort nåt i lådan i morse.
Allt löser sig? | P&K / Mamsen |