Stort ögonblick....

blogg
i min blogghistoria ;P

Haha, kan tänka mig att Steve suckar och himlar med ögonen nu :P
















































#1 - - Rusk:

Men shit vad skum din blogg ser ut!?!
Är det dig jag ska betala? :-/

#2 - - Rusk:

Nä nu ser den normal ut...
Shit tjejen e på värsta listan, du knäcker bruden!

Kram!
Kristian

#3 - - Lina:

ser det skumt ut hos dig nu också? för jag fick uppdatera inlägget igen, sen såg det normalt ut hos mig iaf...

#4 - - Lina:

betala? :/

#5 - - Rusk:

Hmm... Skumt det där, var som FH sidspalt. Den hamnade längst ner förut.

Jo men nu är den suppasnygg hos mig oxå! :-)

Nä NU ska jag lägga mig... Go´natt!

Kristian

#6 - - Rusk:

Nyår.

#7 - - Lina:

sov gott nu då ;)

#8 - - Rusk:

Tack! ...

#9 - - Lina:

ja, om du vill komma å fira nyår i en lokal där det får plats 100 galna västeråsare, så är du välkommen, haha :D

#10 - - Rusk:

Nja! Jag är lite skraj för galna Västeråsare...! :-/


Ja shit vad man somnar tidigt... Sover du?!?

#11 - - Leif Garbielsson:

Kanon blog!

#12 - - ~M~:

Hehe Grattis ;)

#13 - - Junitjej:

Kul att du har kommit med under mest aktiva-listan!!

#14 - - junitjej:

Leif Gabrielsson tycker nog att alla bloggar är kanonbloggar. Jag har fått samma kommentar av honom.

#15 - - Rusk:

Hmm... Inte jag, min kanske suger! :-|