Skilsmässoungar

Jag har alltid sagt att om man har barn så ska man tammefanimej inte separera, men vad är det som har hänt nu då??? Jo, mina älskade barn har blivit skilsmässoungar!!!!

Det kan ju inte bli så mycket värre än så här! Och Issedor som blev tagen för tidigt, tänk om han får värsta separationsångesten, och blir helt störd! Han kanske måste gå till en psykolog, finns det kattpratare???

Jag menar, om det finns män som kan tala med hästar måste det ju finnas sånna som kan prata med kissar också. Norpan är ju mer van, hon har ju bytt papí fler gånger, men Miinie då? Lilltjejen är ju redan harig av sig, ska hon bli ännu skyggare nu?

Haha, Isse var nyfiken på tekoppen och stack ner tungan. Han såg inte alls glad ut när han brände sig. Synden straffar sig själv, nu ger han nog fan i min tekopp hädan efter!
Har tröstätit ett halvt paket kakor :( Men jag var iaf duktig och köpte viktväktar kakor ;P Dom var helt okej :)

Är lite ledsen i ögat över att fröken inte kan komma i morgon, snacka om vilken present det hade varit! Nästa år får du minsann inte jobba på nyår :(

Har massor att göra nu egentligen..... Plocka in kläder å massa skit.... Funderar på om jag ska ta en av Robins Kilkennys och ta mig i kragen.... Vill ju inte ta en av mina, för då har ju jag en mindre i morgon, och det vore ju total katastrof ;P Robin däremot, han mår bara bra av att få nån mindre, så slipper han bli så odrälig, haha :) Slipper Brorsan slänga ut honom :) Jaaa... så jag gör honom ju egentligen en tjänst ;)
#1 - - PT:

aldrig rätt med separationer. men vi står på din sida =)

en kilkennys gör dig nog gott =)
tycker du förtjänar det, kan vara gott att skölja ned resten av kakorna med =P

#2 - - Fröken Hemlig:

Jag e skilsmässobarn och jag blev ju skaplig?!?
Men jag tror att lille isse kommer att klara sig utmärkt med en sån snäll mammsi som han har!!

Har redan ont i magen för att jag missar partyt.. hmm sjuka sig? Fast då slår dom ihjäl mig här på jobbet!!
Ååhh har du marsvin? det har jag missat va söta!
*Vill oxå ha!

Kramis bananis!

#3 - - Lina:

TP: Ja... jag intalar mig att jag förtjänar en kenny..... fast är inte det lite på gränsen till AA?

Fröken: Jasså, ja... du är ju skaplig :)Jupps marsvin har man.... typ ett helt zoo här... får plats en liten kanin i buren också...... hmm.... mmm...... :)

#4 - - Christine:

hehe, jag e också skilsmässobarn men vete fan om jag är helt normal ;)

#5 - - Lina:

Christine: haha, jorå.... du är ju typ som jag ;) Normal alltså? eller? va? haha :D

#6 - - PT:

AA är väll en typ av batterier och det behöver du nog inte för att dricka en kenny eller .... =P

ja jag vet vad AA står för men man kan väll inte hamna där innan man druckit upp all sprit ;)

#7 - - Lina:

haha.. ja just ja.... batterier :D du har så rätt så :) nä.... innan det är slut på varenda droppe har man ju inget problem :P

#8 - - PT:

helt rätt sån inställning ska man ha =P
och det du dricker detta år räknas inte till nästa års kvot ;)

#9 - - Rusk:

Jag är oxå skillsmässobarn...! Och det gick ju som bekant åt helvete!!!

Jag har jobbat på AA! :-D

Kramis!
Kristian
Ps. Automatic Alarm :-O

#10 - - Fröken Hemlig:

En natt utan lilla Pinkis e som en att utan syre :(

Hoppas att partyt blir allt som du hoppas på och lite till!!

Kramis!